Page 76 of 81 FirstFirst ... 26667475767778 ... LastLast
Results 751 to 760 of 802

Thread: Next XBox: XBOX One

  1. #751
    Bad Taste novicius's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Mad-city
    Posts
    5,296
    DOOM Quietly Removed From Xbox One X Enhanced List, No One Knows Why

    What the fuuuuuuuh??

    Man, this was legitimately one of the games that I wanted to see on the X1X -- 'cause it looks like a muddy shit-slurry on the base Xbox One.

    I hope this title gets an update and soon...
    Last edited by novicius; November 10th, 2017 at 08:08 AM.

  2. #752
    Bad Taste novicius's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Mad-city
    Posts
    5,296
    Booted up Ghost Recon: Wildlands last night and I gotta say, shit looks good.

    I'm not running HDR yet so it probably is a bit too sharp but this is just my standby 4K monitor until 4K HDR monitors come down in price. Still damn impressive. While some textures are still visibly low-res (like corporate logos), the tree bark and leaves that are super-tight and crispy. The jungle just flat-out looks great!

    Plus for some strange reason bulletholes are crazy-detailed? I suppose it's because there's a lot of 'em.

    ::

    GTA V is (as expected) lo-fi crap, visually.

    ::

    I did boot up Destiny 2 and went down to the EDZ to look at some nature -- and it's scaling ok. Can't hold a candle to Wildlands foliage but that's fine.

    So yeah, took a few days but my X1X is updated and ready to rock. Bring on the weekend!!
    Last edited by novicius; November 10th, 2017 at 08:08 AM.

  3. #753
    Corvette Enthusiast Kchrpm's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Cincinnati, OH
    Posts
    6,529
    I forgot, I was going to hop on with you. Glad you liked it. Have you tried the PvP?
    Get that weak shit off my track

  4. #754
    Bad Taste novicius's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Mad-city
    Posts
    5,296
    I didn't -- Kid & I were struggling just to remember the base gameplay, I didn't need to get pwn3d in 4K.

  5. #755
    Bad Taste novicius's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Mad-city
    Posts
    5,296
    My dilemma:



    Just aren't any good solid HDR10 w/. FreeSync 4K UHD 27"-32" monitors that are out there right now. ASUS is coming out with two in Q2 of 2018 -- and those suckers are gonna be $1500ish.

    So it'll be awhile before the early X1X adopters using monitors can fully maximize the graphical splendor.... guess that makes it futureproof for a bit.


    EDIT: For clarity.
    Last edited by novicius; November 10th, 2017 at 10:37 AM.

  6. #756
    Member Member 21Kid's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Irvine, CA, USA
    Posts
    4,714
    I keep meaning to ask you... Why do you use a monitor for the XboneX? 4k TVs are cheap. My 55" 4k HDR with local zone dimming TV was $500ish...

  7. #757
    Bad Taste novicius's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Mad-city
    Posts
    5,296
    Because my wife & child also need a TV to use so it's easier for me to game PC-style than to have a living room with two honkin' 55" screens in it.

  8. #758
    Corvette Enthusiast Kchrpm's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Cincinnati, OH
    Posts
    6,529
    Quote Originally Posted by novicius View Post
    So it'll be awhile before the early X1X adopters can fully maximize the graphical splendor...
    Unless they buy a TV instead of a monitor. 4K HDR is ready, baby!
    Get that weak shit off my track

  9. #759
    Bad Taste novicius's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Mad-city
    Posts
    5,296
    Both the content of my post and the YouTube vid I linked are in regards to using a monitor for an X1X. My statement isn't wrong.

  10. #760
    Corvette Enthusiast Kchrpm's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Cincinnati, OH
    Posts
    6,529
    Thanks for clarifying
    Get that weak shit off my track

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •